Internetowa multiagencja Punkta zakończyła 2019 r. pozytywnym wynikiem i zebrała ponad 60 mln zł składki – wzrost rok do roku wyniósł aż 75 proc. O 84 proc. zwiększyła się liczba kalkulacji, a liczba sprzedanych polis – o 124 proc. Celem na 2020 r. jest utrzymanie dotychczasowego tempa wzrostu.
Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki
Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...