Internetowa multiagencja Punkta zakończyła 2019 r. pozytywnym wynikiem i zebrała ponad 60 mln zł składki – wzrost rok do roku wyniósł aż 75 proc. O 84 proc. zwiększyła się liczba kalkulacji, a liczba sprzedanych polis – o 124 proc. Celem na 2020 r. jest utrzymanie dotychczasowego tempa wzrostu.
Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień
Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane
Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...