Internetowa multiagencja Punkta zakończyła 2019 r. pozytywnym wynikiem i zebrała ponad 60 mln zł składki – wzrost rok do roku wyniósł aż 75 proc. O 84 proc. zwiększyła się liczba kalkulacji, a liczba sprzedanych polis – o 124 proc. Celem na 2020 r. jest utrzymanie dotychczasowego tempa wzrostu.
Artykuły powiązane
Niedostosowanie prędkości jako rażące niedbalstwo – ważne orzeczenie SN
Sąd Najwyższy uznał, że rażące niedbalstwo może prowadzić do utraty prawa do świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego. W te...
Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...
ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...