bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Ranking ubezpieczeniowych fanpage’ów na Facebooku

Ranking ubezpieczeniowych fanpage’ów na Facebooku

Dodano: 2017-01-26
Publikator: Sotrender

Firma badawcza specjalizująca się w badaniach i analizach mediów społecznościowych Sotrender, opublikowała kolejny Raport Fanpage Trends za grudzień 2016 r. Przedstawia w nim między innymi wyniki marketingu i obsługi klienta przez towarzystwa ubezpieczeń na Facebooku.

Z raportu wynika, iż największym fanpage’m pod względem liczby fanów w branży ubezpieczeniowej w grudniu 2016 r. okazał się Wrzucam na luz należący do Proamy. Liczba jego fanów na koniec miesiąca wyniosła 126 961. Wrzucam na luz to akcja promująca odpowiedzialne zachowanie na drogach, wskazująca i jednocześnie piętnująca najczęściej spotykane agresywne, niegrzeczne postawy kierowców. Strona ta, pomimo, iż znalazła się na pozycji lidera, odnotowała największy spadek liczby fanów o -0,3%. Ubyło ich aż 338. Drugi pod względem ilości fanów, w badanym okresie, okazał się fanpage Prudential – Czas na przyszłość z 92 551 fanami. Strona ta odnotowała również najwyższy spośród wszystkich przyrost liczby fanów o 1% (908). Na trzecim miejscu znalazł się Pomoc to Moc – społeczna odpowiedzialność PZU z liczbą fanów: 76 105.

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...