Już od tygodnia trwa nowa kampania Wymarzonego Konta Osobistego i powiązanych z nim produktów Raiffeisen Polbanku. Reklamy są skierowane głównie do młodego targetu. Oprócz promocji produktu, kampania ma na celu zapoznanie młodych osób z korzyściami płynącymi z korzystania z produktów bankowych. Twarzą kampanii jest bloger Ekskluzywny Menel.
Artykuły powiązane
Kolejne wyłudzenia od ubezpieczycieli, tym razem o wartości 7 mln zł
Prokuratura Rejonowa Katowice-Południe skierowała do sądu akt oskarżenia przeciwko siedmiu osobom, oskarżonym o wyłu...
O odszkodowaniu z OC decyduje rzeczywisty wydatek, a nie hipotetyczny kosztorys – wyrok SN
Sąd Najwyższy w uchwale z 11 września 2024 r. (sygn. akt III CZP 65/23) uznał, że odszkodowanie z OC sprawcy wypadku pow...
Analiza rynku ubezpieczeń w pierwszej połowie 2024 r.
Polska Izba Ubezpieczeń opublikowała dane dotyczące sytuacji rynku ubezpieczeń w pierwszym półroczu 2024 r. W pierwszej...