Już od tygodnia trwa nowa kampania Wymarzonego Konta Osobistego i powiązanych z nim produktów Raiffeisen Polbanku. Reklamy są skierowane głównie do młodego targetu. Oprócz promocji produktu, kampania ma na celu zapoznanie młodych osób z korzyściami płynącymi z korzystania z produktów bankowych. Twarzą kampanii jest bloger Ekskluzywny Menel.
Artykuły powiązane

Zmiany w OC od 10 września 2025 – co musisz wiedzieć
Od 10 września 2025 r. zmieniają się zasady dotyczące ubezpieczenia OC po zakupie auta. Nowy właściciel będzie mógł wypo...

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski
W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...