bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
PZU wyróżnione w rankingu Instytucja Roku za jakość obsługi klienta

PZU wyróżnione w rankingu Instytucja Roku za jakość obsługi klienta

Dodano: 2018-03-01

PZU po raz trzeci z rzędu zostało laureatem rankingu Instytucja Roku organizowanego przez portal mojebankowanie.pl. Towarzystwo zostało docenione za standardy w zakresie jakości obsługi klientów w placówkach i kanałach zdalnych.

Artykuły powiązane

Naruszenie RODO – czy zawsze obowiązuje kara finansowa?

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z 26 września 2024 r. (sygn. C-768/21) orzekł, że organ ochr...

Podejrzenie popełnienia przestępstwa nie wystarcza do dyscyplinarki

Sąd Okręgowy w Sieradzu, w wyroku z 10 lipca 2024 r. (sygn. akt IV Pa 80/24), orzekł, że pracodawca może rozw...

Kolejne wyłudzenia od ubezpieczycieli, tym razem o wartości 7 mln zł

Prokuratura Rejonowa Katowice-Południe skierowała do sądu akt oskarżenia przeciwko siedmiu osobom, oskarżonym o wyłu...