PZU ufundował dodatkową nagrodę dla zwycięzcy internetowego plebiscytu w muzycznym show emitowanym na antenie TVP2 – „Niestraszki w The Voice Kids”. Nagrodą był voucher na nagranie teledysku i singla w profesjonalnym studiu Universal Music Polska, który powędrował w ręce 14-letniego Tomasza Gregorczyka.
Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.
W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego
Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024
W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...