bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
PZU, Uniqa, Warta z najwyższą jakością obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

PZU, Uniqa, Warta z najwyższą jakością obsługi w zdalnych kanałach kontaktu

Dodano: 2017-07-12

Eksperci z portalu MojeBankowanie.pl w ramach 3. edycji rankingu Instytucja roku 2017 zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu. W badaniu brano pod uwagę trzy kategorie: dostępne formy kontaktu, kontakt telefoniczny oraz inne kanały kontaktu (czat, wideo, e-mail/formularz kontaktowy).

Eksperci uznali, że najlepiej przygotowane do obsługi klienta w kanałach zdalnych są banki, za nimi telekomy, a na trzeciej – ostatniej – pozycji plasują się ubezpieczyciele. W branży ubezpieczeniowej uznano, że najwyższą jakością obsługi w zdalnych kanałach kontaktu mogą poszczycić się: PZU (ocena na poziomie 84,17%), Uniqa (70,96%) oraz Warta (68,27%). W kategorii telekomy wyróżnienie otrzymało Orange, a w sektorze bankowym liderami zostali: Bank Zachodni WBK, mBank oraz Euro Bank.

Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...