bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
PZU stawia na marketing efektywnościowy

PZU stawia na marketing efektywnościowy

Dodano: 2019-01-15
Publikator: informacja prasowa

Ubezpieczyciel planuje przetarg, który wyłoni agencję odpowiedzialną za działania z zakresu performance marketing.

Artykuły powiązane

Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...