bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
PZU nagrodzone za obsługę klientów w języku migowym

PZU nagrodzone za obsługę klientów w języku migowym

Dodano: 2017-12-15

PZU otrzymało nagrodę Insurance Innovation of the month europejskiej organizacji EFMA. Wyróżnienie zostało przyznane za innowacyjny sposób obsługi klientów głuchych i niedosłyszących. W 2017 r. PZU uruchomił trójstronne połączenia wideo z konsultantem w języku migowym.

– Osoby niesłyszące często przychodziły do oddziałów PZU z członkami rodziny, którzy występowali w roli tłumacza. Z tego powodu osoby głuche i niedosłyszące nie czuły się w pełni samodzielne i nie mogły załatwić swoich spraw bez konieczności dzielenia się informacjami, często wrażliwymi, z członkami rodziny – powiedział Krzysztof Bachta, dyrektor zarządzający ds. Strategii i Rozwoju PZU.

W związku z tym, towarzystwo w listopadzie 2017 r. uruchomiło obsługę osób niesłyszących w Polskim Języku Migowym. Natomiast w grudniu ruszyła usługa trójstronnego połączenia wideo z doradcą PZU i tłumaczem języka migowego. Dzięki temu rozwiązaniu osoby głuche mogą załatwić swoją sprawę w domu i bez pośredników – tłumaczy języka migowego.

European Financial Management Association (EFMA) to organizacja skupiająca bankowych i ubezpieczeniowych profesjonalistów, wyspecjalizowanych w marketingu i dystrybucji usług finansowych. Instytucja zrzesza ponad 3 tys. firm z ponad 130 krajów.

Artykuły powiązane

Kolejne wyłudzenia od ubezpieczycieli, tym razem o wartości 7 mln zł

Prokuratura Rejonowa Katowice-Południe skierowała do sądu akt oskarżenia przeciwko siedmiu osobom, oskarżonym o wyłu...

O odszkodowaniu z OC decyduje rzeczywisty wydatek, a nie hipotetyczny kosztorys – wyrok SN

Sąd Najwyższy w uchwale z 11 września 2024 r. (sygn. akt III CZP 65/23) uznał, że odszkodowanie z OC sprawcy wypadku pow...

Analiza rynku ubezpieczeń w pierwszej połowie 2024 r.

Polska Izba Ubezpieczeń opublikowała dane dotyczące sytuacji rynku ubezpieczeń w pierwszym półroczu 2024 r. W pierwszej...