bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
PZU liderem zarządzania marką pracodawcy w Polsce

PZU liderem zarządzania marką pracodawcy w Polsce

Dodano: 2016-05-25

Profesjonaliści HR, public relations i marketingu wskazali PZU jako firmę, która najlepiej zarządza marką pracodawcy w Polsce. Wynik potwierdzają niezależne badania Goldman Recruitment oraz HRM Institute. Polskiego lidera gonią międzynarodowi giganci tacy jak Google, EY oraz Ikea.

W badaniu „Jak zbudować silną markę pracodawcy?” (Goldman Recruitment) respondenci wskazywali firmy, które według nich najlepiej zarządzają marką pracodawcy w Polsce i na świecie. W skali globalnej zdecydowanie przoduje Google (48% wskazań), natomiast w skali kraju giganta z Doliny Krzemowej (10%) wyraźnie wyprzedza PZU (17%). Na trzecim miejscu uplasowała się Ikea (9%).

Sukces PZU potwierdzają również wyniki badania „Employer Branding w Polsce” prowadzonego od pięciu lat przez HRM Institute. Za plecami ubezpieczyciela sklasyfikowane zostały firmy EY i Google. Profesjonaliści zajmujący się na co dzień budowaniem marki pracodawcy docenili także kampanijne działania ubezpieczyciela, potwierdzając tym samym zasadność prestiżowej nagrody EB Kreator dla kampanii #najlepszastrona PZU.

To kolejny już wyraz uznania profesjonalistów dla działań wizerunkowych firmy oraz ich efektów. Pod koniec kwietnia ubezpieczyciel zwyciężył w kategorii finansowej badania „Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menadżerów”.

Fundamentem naszych sukcesów jest ciągła praca nad zmianą PZU w przyjazne miejsce pracy. Dzięki temu możemy podejmować efektywne działania wizerunkowe – podkreśla Anna Jastrzębska, dyrektor ds. Zarządzania Rozwojem Pracowników PZU. – Konsekwentnie stawiamy na nieszablonową komunikację rekrutacyjną, z dystansem do siebie i abstrakcyjnym żartem oraz budowanie jej zasięgu w mediach społecznościowych – dodaje.

Artykuły powiązane

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem

W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych. Choć przych...