W dniu 18 maja 2017 r. podczas XVII Konferencji Finansowej TNS przyznano Lamparty 2017 – nagrody za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej i ubezpieczeniowej. Laureatem kategorii ubezpieczeniowej już po raz kolejny zostało PZU.
Ideą Lampartów, które w tym roku zostały wręczone już po raz 14., jest wyróżnienie tych banków i towarzystw ubezpieczeń, które najefektywniej kreowały wizerunek swojej marki w ciągu minionego roku. Laureaci nagrody wyłaniani są na podstawie badania przeprowadzanego wśród bankowców i ubezpieczycieli przez Kantar TNS. To właśnie dlatego ta nagroda jest tak szczególna – bo to konkurenci decydują, kto spośród nich jest najlepszy.
Osoby z branży ubezpieczeniowej, które markę PZU wskazały jako najlepszą, mówiły m.in. o kampanii „Niestraszki”, promującej ubezpieczenie AC, a także konsekwentnym budowaniu marki zarówno jako największego ubezpieczyciela, jak i firmy odpowiedzialnej społecznie.