bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
PZU chce być kojarzone z produktami oszczędnościowymi

„Zależy nam na tym, aby PZU mocno spozycjonować na rynku szeroko pojętych oszczędności klientów” – powiedział Paweł Surówka, prezes PZU SA, w wywiadzie udzielonym redakcji Rzeczpospolita.

CEO największej polskiej grupy finansowo-ubezpieczeniowej, dodał, że rozważane są plany rebrandingu całego pionu oszczędnościowego wchodzącego w skład Grupy. Jak podkreślił, zależy mu, aby PZU przestało być tylko kojarzone z ubezpieczeniami OC lub mieszkań ale także z ochroną życia, zdrowia i produktami oszczędnościowymi. „W tym segmencie na razie nie wykorzystujemy w pełni potencjału i siły naszej marki. PZU TFI działało odrębnie od ubezpieczeniowych produktów inwestycyjnych. Chcemy, żeby ten obszar działał jako jedna całość” – powiedział Paweł Surówka.

Artykuły powiązane

Rekordowa kara dla Poczty Polskiej za naruszenie RODO w sprawie wyborów kopertowych

Poczta Polska znalazła się w centrum kontrowersji po tym, jak Urząd Ochrony Danych Osobowych (UODO) nałożył na nią rek...

Szybcy i…nielegalni – dostawcy jedzenia na elektrycznych pojazdach poza kontrolą

Coraz więcej dostawców jedzenia korzysta z elektrycznych hulajnóg i rowerów, ale okazuje się, że część tych pojazdów wca...

Roczne sprawozdanie EIOPA dotyczące sankcji nałożonych na mocy dyrektywy w sprawie dystrybucji ubezpieczeń

W dniu 29 stycznia 2025 roku Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) op...