bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
PZU chce być kojarzone z produktami oszczędnościowymi

„Zależy nam na tym, aby PZU mocno spozycjonować na rynku szeroko pojętych oszczędności klientów” – powiedział Paweł Surówka, prezes PZU SA, w wywiadzie udzielonym redakcji Rzeczpospolita.

CEO największej polskiej grupy finansowo-ubezpieczeniowej, dodał, że rozważane są plany rebrandingu całego pionu oszczędnościowego wchodzącego w skład Grupy. Jak podkreślił, zależy mu, aby PZU przestało być tylko kojarzone z ubezpieczeniami OC lub mieszkań ale także z ochroną życia, zdrowia i produktami oszczędnościowymi. „W tym segmencie na razie nie wykorzystujemy w pełni potencjału i siły naszej marki. PZU TFI działało odrębnie od ubezpieczeniowych produktów inwestycyjnych. Chcemy, żeby ten obszar działał jako jedna całość” – powiedział Paweł Surówka.

Artykuły powiązane

Działalność gospodarcza wliczana do stażu pracy – nowe uprawnienia od 2026 roku

Od 1 stycznia 2026 roku osoby, które przez lata prowadziły własną działalność gospodarczą, uzyskają nowe p...

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...