bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
PZU chce być kojarzone z produktami oszczędnościowymi

„Zależy nam na tym, aby PZU mocno spozycjonować na rynku szeroko pojętych oszczędności klientów” – powiedział Paweł Surówka, prezes PZU SA, w wywiadzie udzielonym redakcji Rzeczpospolita.

CEO największej polskiej grupy finansowo-ubezpieczeniowej, dodał, że rozważane są plany rebrandingu całego pionu oszczędnościowego wchodzącego w skład Grupy. Jak podkreślił, zależy mu, aby PZU przestało być tylko kojarzone z ubezpieczeniami OC lub mieszkań ale także z ochroną życia, zdrowia i produktami oszczędnościowymi. „W tym segmencie na razie nie wykorzystujemy w pełni potencjału i siły naszej marki. PZU TFI działało odrębnie od ubezpieczeniowych produktów inwestycyjnych. Chcemy, żeby ten obszar działał jako jedna całość” – powiedział Paweł Surówka.

Artykuły powiązane

Zmiany w OC od 10 września 2025 – co musisz wiedzieć

Od 10 września 2025 r. zmieniają się zasady dotyczące ubezpieczenia OC po zakupie auta. Nowy właściciel będzie mógł wypo...

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski

W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...