Coraz więcej towarzystw ubezpieczeniowych decyduje się na wykorzystanie niestandardowych form dotarcia do potencjalnych klientów. Założenia Prudential w tym obszarze komentuje Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej Prudential w Polsce.
Artykuły powiązane
Kolejne wyłudzenia od ubezpieczycieli, tym razem o wartości 7 mln zł
Prokuratura Rejonowa Katowice-Południe skierowała do sądu akt oskarżenia przeciwko siedmiu osobom, oskarżonym o wyłu...
O odszkodowaniu z OC decyduje rzeczywisty wydatek, a nie hipotetyczny kosztorys – wyrok SN
Sąd Najwyższy w uchwale z 11 września 2024 r. (sygn. akt III CZP 65/23) uznał, że odszkodowanie z OC sprawcy wypadku pow...
Analiza rynku ubezpieczeń w pierwszej połowie 2024 r.
Polska Izba Ubezpieczeń opublikowała dane dotyczące sytuacji rynku ubezpieczeń w pierwszym półroczu 2024 r. W pierwszej...