bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Prudential: W 2018 r. chcemy skupić się na rozwijaniu dotychczasowej narracji i strategii

Prudential: W 2018 r. chcemy skupić się na rozwijaniu dotychczasowej narracji i strategii

Dodano: 2018-01-25

Coraz więcej towarzystw ubezpieczeniowych decyduje się na wykorzystanie niestandardowych form dotarcia do potencjalnych klientów. Założenia Prudential w tym obszarze komentuje Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej Prudential w Polsce.

Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki

Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 1

  Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących d...