Wszyscy z branży znamy ten schemat – rekrutujemy OFWCA, szkolimy, egzaminujemy, wdrażamy i… oczekujemy efektywnej sprzedaży. Kilka miesięcy ciężkiej pracy po obu stronach, aby „napompować” kandydata wiedzą. Potem długie oczekiwanie na uzyskanie uprawnień, w trakcie którego wiedza „uchodzi” z naszego kandydata. W konsekwencji, po otrzymaniu uprawnień – trzeba powtórzyć szkolenie. Nie zapomnijmy w międzyczasie, że kandydat musi z czegoś żyć.
Artykuły powiązane

Zmiany w OC od 10 września 2025 – co musisz wiedzieć
Od 10 września 2025 r. zmieniają się zasady dotyczące ubezpieczenia OC po zakupie auta. Nowy właściciel będzie mógł wypo...

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski
W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...