bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Co nowego?
Portal MojeBankowanie.pl sprawdził jakość obsługi w ubezpieczeniach

Portal MojeBankowanie.pl sprawdził jakość obsługi w ubezpieczeniach

Dodano: 2019-03-05

Eksperci portalu MojeBankowanie.pl wykonali łącznie 900 telefonów oraz przesłali 890 zapytań e-mailowych lub poprzez formularz kontaktowy, sprawdzili strony kontaktowe 18 banków i 17 ubezpieczycieli. Wszystko po to by wyłonić instytucje z najlepszą obsługą klienta.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...