Eksperci portalu MojeBankowanie.pl wykonali łącznie 900 telefonów oraz przesłali 890 zapytań e-mailowych lub poprzez formularz kontaktowy, sprawdzili strony kontaktowe 18 banków i 17 ubezpieczycieli. Wszystko po to by wyłonić instytucje z najlepszą obsługą klienta.
Artykuły powiązane

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski
W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...