bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Co nowego?
Portal MojeBankowanie.pl sprawdził jakość obsługi w ubezpieczeniach

Portal MojeBankowanie.pl sprawdził jakość obsługi w ubezpieczeniach

Dodano: 2019-03-05

Eksperci portalu MojeBankowanie.pl wykonali łącznie 900 telefonów oraz przesłali 890 zapytań e-mailowych lub poprzez formularz kontaktowy, sprawdzili strony kontaktowe 18 banków i 17 ubezpieczycieli. Wszystko po to by wyłonić instytucje z najlepszą obsługą klienta.

Artykuły powiązane

Niedostosowanie prędkości jako rażące niedbalstwo – ważne orzeczenie SN

Sąd Najwyższy uznał, że rażące niedbalstwo może prowadzić do utraty prawa do świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego. W te...

Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...