Eksperci portalu MojeBankowanie.pl wykonali łącznie 900 telefonów oraz przesłali 890 zapytań e-mailowych lub poprzez formularz kontaktowy, sprawdzili strony kontaktowe 18 banków i 17 ubezpieczycieli. Wszystko po to by wyłonić instytucje z najlepszą obsługą klienta.
Artykuły powiązane

Zmiany na rynku kryptowalut
Rada Ministrów przyjęła nowy projekt ustawy o rynku kryptoaktywów, przygotowanym przez Ministerstwo Finansów. Przepisy t...

Działalność gospodarcza wliczana do stażu pracy – nowe uprawnienia od 2026 roku
Od 1 stycznia 2026 roku osoby, które przez lata prowadziły własną działalność gospodarczą, uzyskają nowe p...

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy
Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...