mBank ruszył z II edycją konkursu Cyfrowych Rewolucji. Na wyniki czekają 823 firmy. Spośród nich jury wybierze zwycięzców, dla których przewidziano 8 nagród o łącznej wartości ponad 300 tys. zł.
Celem konkursu mBank Cyfrowe Rewolucje jest pomoc firmom w rozwinięciu biznesu w wirtualnym świecie oraz w przejściu cyfrowej transformacji. Akcja stanowi częścią kampanii społecznej mBanku, w ramach której są wspierane małe i średnie przedsiębiorstwa, działające w e-commerce. Na stronie konkursu bank stworzył bazę wiedzy, do której dostęp jest bezpłatny. Zawarte w niej są komunikaty edukacyjne, stanowiące podstawę informacyjną na temat sprzedaży w sieci.
Wśród firm, które wzięły udział w bieżącej edycji konkursu, około 70 proc. posiada wiedzę praktyczną co do sprzedaży online. To prawie dwa razy więcej w stosunku do ubiegłego roku, w którym prawie 60 proc. uczestniczących firm nie miało żadnej styczności w działaniu w internecie. Na wyniki II edycji czekają projekty przeważnie z branży IT, handlowej, odzieżowej oraz z firm doradczych. Większość uczestników pochodzi z województwa mazowieckiego oraz dolnośląskiego. W głównej mierze są to młode podmioty, powstałe w 2019 i 2020 roku. Na zwycięzców czekają nagrody o łącznej rynkowej wartości 325 tys. zł, w tym dwie nagrody I stopnia po blisko 110 tys. zł oraz 6 nagród II stopnia po 19 tys. zł.
Wyniki konkursu Cyfrowe Rewolucje zostaną ogłoszone 23 sierpnia bieżącego roku.