bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
​Polisa PZU Dom w wariancie „Od Wszystkich Ryzyk”

​Polisa PZU Dom w wariancie „Od Wszystkich Ryzyk”

Dodano: 2016-06-20

Ubezpieczyciel zachęci do zabezpieczenia swojego domu czy mieszkania na wypadek nawet tych szkód, które trudno sobie wyobrazić.

„Mój dom moją twierdzą” – mówi stare przysłowie. Jednak tę twierdzę wielu próbuje zdobyć. Złodzieje mogą włamać się do mieszkania, a wandale i chuligani zdewastować dom i ogród. Nawet dzikie zwierzęta mogą zniszczyć dach lub ogrodzenie. Nieoczekiwanych zdarzeń oraz niespodziewanych gości, którzy mogą zakłócić spokój, nie brakuje. Tym bardziej nie warto ignorować benefitów, jakie płyną z ubezpieczenia. Przypomni o tym PZU, w swojej najnowszej kampanii reklamowej.

– Chcemy zachęcić Polaków, którym zależy na bezpieczeństwie i spokoju, aby zabezpieczyli swój dom – mówi Adam Burak, dyrektor biura marketingu PZU – Często myśląc o ubezpieczeniach, postrzegamy je przez pryzmat polisy OC naszego auta, która nie jest najtańsza, i nie interesujemy się ubezpieczeniem mieszkania, postrzegając je jako jeszcze droższe. Tymczasem polisę mieszkaniową możemy zakupić już w cenie 159 zł za rok.

PZU Dom to kompleksowe ubezpieczenie majątku dla właścicieli domów i mieszkań oraz dla osób je wynajmujących. Wariant „Od Wszystkich Ryzyk” [all risk] oznacza, że poza typowymi szkodami PZU odpowiada także za nietypowe zdarzenia – np. szkody spowodowane przez dzikie zwierzęta, niefrasobliwego sąsiada lub chwilowy brak prądu, który spowodował uszkodzenie płyty indukcyjnej.

Oprócz oczywistych elementów pakietu PZU Dom (ubezpieczenie nieruchomości i mienia ruchomego), PZU oferuje też ubezpieczenie Assistance, czyli pomoc fachowców w awaryjnej sytuacji w domu, ubezpieczenia OC w życiu prywatnym oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dla ubezpieczonego i jego bliskich. Dodatkowo oferta PZU Dom zawiera ubezpieczenie ochrony prawnej – jest to pomoc w sytuacjach, które wymagają porady lub interwencji prawnika.

Kampania promocyjna skierowana jest do osób, które dotąd nie korzystały z żadnej formy ubezpieczenia domu lub mieszkania oraz do nowych klientów PZU. Jej wiodące hasło brzmi: „Nawet nie wiedziałeś, że PZU Dom chroni aż w tylu przypadkach. Już od 159 złotych rocznie. Od dzika też”. Ubezpieczyciel chce uświadomić Polakom, jak wiele może się zdarzyć w ich domach czy mieszkaniach. Dlatego w kampanii mówić będzie o rzadko spotykanych zdarzeniach, np. wyrządzonych przez dzikie zwierzęta.

Artykuły powiązane

Wystarczy odpowiedni tytuł przelewu, aby wybrać konkretną formę opodatkowania.

Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) orzekł, że terminowo wpłacona zaliczka oraz odpowiednio opisany przelew mogą być uzna...

Europejski Parlament przyjął zmiany w dyrektywie Solvency II

23 kwietnia 2023 roku, podczas posiedzenia plenarnego, Parlament Europejski przyjął zmiany w dyrektywie Solvency II. P...

Sąd Najwyższy oddalił argumenty Rzecznika Praw Obywatelskich w sprawie dotyczącej zadośćuczynienia.

Izba Kontroli Nadzwyczajnej i Spraw Publicznych Sądu Najwyższego odrzuciła skargę Rzecznika Praw Obywatelskich w spr...