UNIQA Polska zleciła wykonanie badania dot. postawy Polaków wobec zdalnego zakupu ubezpieczeń. Okazuje się, że pomimo trwającej pandemii z takiej formy zawierania umowy ubezpieczenia korzysta 39 proc. badanych. Aż połowa pytanych chciałaby, aby w sprzedaży zdalnej pomógł im agent.
Artykuły powiązane
Niedostosowanie prędkości jako rażące niedbalstwo – ważne orzeczenie SN
Sąd Najwyższy uznał, że rażące niedbalstwo może prowadzić do utraty prawa do świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego. W te...
Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...
ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...