Na łamach Polska Times został opublikowany artykuł na temat skarg na usługi finansowe i ubezpieczeniowe. Jak wynika z danych UOKiK, rzecznicy konsumentów udzielają klientom około pół miliona porad rocznie. W ubiegłym roku wpłynęło ponad 16 tys. skarg na ubezpieczenia, z kolei na usługi finansowe wpłynęło ponad 20 tys. konsumentów.
Artykuły powiązane
Przełomowy wyrok w Londynie – koniec miliardowego sporu o samoloty przejęte przez Rosję
11 czerwca 2025 r. Wysoki Trybunał Sprawiedliwości w Londynie (High Court of Justice) ogłosił precedensowy wyrok w spr...
Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...
ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...