bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Płatność w Allegro jednym klikiem bez potwierdzenia. Klienci Banku PKO pierwsi skorzystają z nowego rozwiązania

Płatność w Allegro jednym klikiem bez potwierdzenia. Klienci Banku PKO pierwsi skorzystają z nowego rozwiązania

Dodano: 2021-07-22
Publikator: informacja prasowa

Allegro we współpracy z PKO Bankiem Polskim oraz Polskim Standardem Płatności, operatorem systemu BLIK, udostępnia swoim klientom nową metodę płatności. Od teraz zakup można sfinalizować bez kodu i bez potwierdzenia.

Allegro od dawna oferuje swoim użytkownikom dwie metody płatności: za pomocą kodu potwierdzającego transakcję lub BLIKIEM w aplikacji mobilnej swojego banku. Liczba transakcji sfinalizowanych metodą płatności BLIK w Polsce stale rośnie. W 2020 r. użytkownicy zapłacili nim około 300 mln razy. Allegro we współpracy z PKO Bankiem Polskim wychodzi temu naprzeciw i wprowadza nowe rozwiązanie – płatność BLIKIEM w jeden klik.

– Szybkość i bezpieczeństwo to słowa-klucze dla Allegro. BLIK stał się nieodzownym elementem płatności na naszej platformie i teraz, wraz z jego operatorem i największym polskim bankiem dodatkowo upraszczamy tę funkcjonalność, niezmiennie zapewniając bezpieczeństwo całego procesu transakcji. Klient może się czuć jeszcze bardziej komfortowo szukając ofert w sam raz dla siebie. Po prostu #BLIKnaKlik. – powiedział Piotr Sekulski, Dyrektor ds. Technologii w Allegro

Pierwsi z najszybszej metody płatności będą mogli skorzystać użytkownicy IKO – mobilnej aplikacji PKO Banku Polskiego. W celu dokonania zapłaty BLIKIEM w jeden klik, wystarczy aktywować tę opcję w aplikacji. Po zalogowaniu się klienta na jego konto osobiste Allegro, użytkownik będzie mógł zapłacić nową metodą, po czym otrzyma powiadomienie push na smartfon, o dokonanej transakcji. Wcześniejsze aktywowanie BLIKU w aplikacji jest niezbędne dla bezpieczeństwa płatności i jest możliwe wyłącznie na zaufanych urządzeniach. Sfinalizowanie zakupu z innego urządzenia nadal będzie wymagać potwierdzenia transakcji w aplikacji mobilnej banku.

– BLIK z automatycznym potwierdzeniem płatności to obecnie najlepsze i najwygodniejsze rozwiązanie do płatności w Internecie. Klient dzięki niemu może prosto, szybko i bezpiecznie zapłacić za zakupy w sieci. Jesteśmy pierwszym i jak na razie jedynym na rynku bankiem, który we współpracy z Polskim Standardem Płatności i Allegro wdrożył to rozwiązanie. Wierzymy, że wkrótce będzie ono wprowadzone w kolejnych sklepach internetowych i platformach handlowych, i stanie się rynkowym standardem. – podkreśla Paweł Placzke, dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego PKO Banku Polskiego.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...