PKO Ubezpieczenia uruchamia uniwersalny, nowoczesny portfel produktów finansowych dla klientów PKO Banku Polskiego. Rozwiązanie TIA posłuży jako platforma do zarządzania pełną gamą produktów ubezpieczeniowych, w tym definiowania produktów, administrowania polisami oraz zarządzania szkodami.
Wdrożenie systemu było możliwe dzięki współpracy pomiędzy TIA Technology i Sygnity S.A, która podpisała umowę z PKO Ubezpieczenia. Sygnity była odpowiedzialna za wdrożenie systemu, w tym dopasowanie rozwiązania do indywidualnych wymagań klienta.
Wdrożenie głównego systemu obsługi ubezpieczeń należy do najbardziej złożonych przedsięwzięć i firmy nie podejmują ich z łatwością. Dlatego zaangażowanie, ścisła współpraca oraz doświadczenia i referencje z wcześniejszych wdrożeń danej technologii są bardzo ważne.
Centralne rozwiązanie TIA umożliwi PKO Ubezpieczenia m. in.:
- Wspieranie strategii rozwoju PKO Banku Polskiego poprzez rozszerzenie istniejących relacji z klientami banku i osiągnięcie większego udziału w rynku produktów ubezpieczeniowych
- Skutecznie dostarczenie produktów ubezpieczeniowych zarówno niezależnie, jak i w ścisłej integracji z produktami bankowymi
- Szybkie dostarczanie nowych produktów ubezpieczeniowych na rynek dzięki dużej elastyczności i wysokiej konfigurowalności produktów w TIA
„PKO Ubezpieczenia wykorzystuje nasze rozwiązanie, m.in. w zakresie elastycznego tworzenia produktu w nieograniczonej gamie linii produktowych, przy tym w bardzo krótkim czasie” -mówi Marek Przybysz, odpowiadający za operacje TIA Technology w Europie Centralno-Wschodniej.