Wiceprezes PKO BP Jan Emeryk Rościszewski w rozmowie z PAP Biznes przedstawił nową strategię banku w zakresie dystrybucji ubezpieczeń. Grupa będzie stawiać na rozwój i zwiększenie sprzedaży produktów stand alone, a postawione cele zakładają 1,2 mln nowych klientów oraz 1,5 mld zł przypisu składki w ciągu 5 lat.
Artykuły powiązane
Nowa era ochrony – DFG zwiększa bezpieczeństwo zakupu mieszkań i domów od deweloperów
Zakup mieszkania lub domu na podstawie umowy deweloperskiej zawartej po 2 lipca 2024 roku będzie objęty ochroną De...
Fikcyjne samozatrudnienie pod lupą organów podatkowych
Szef Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) w interpretacji z 12 czerwca 2024 r. (sygn. DKP3.8082.10.2023) uznał, że z...
Umowa ubezpieczenia nie zawsze gwarantuje wypłatę odszkodowania – wyrok SN
Sąd Najwyższy w wyroku z 24 czerwca 2024 r. (sygn. akt I CSK 1396/23) orzekł, że nieprzestrzeganie działań prewe...