Wiceprezes PKO BP Jan Emeryk Rościszewski w rozmowie z PAP Biznes przedstawił nową strategię banku w zakresie dystrybucji ubezpieczeń. Grupa będzie stawiać na rozwój i zwiększenie sprzedaży produktów stand alone, a postawione cele zakładają 1,2 mln nowych klientów oraz 1,5 mld zł przypisu składki w ciągu 5 lat.
Artykuły powiązane
							Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada
								Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...							 
							 
							
							ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
								W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...							 
							 
							
							VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień
								Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...