Allianz Polska podsumowało zainicjowany przez siebie projekt „Pewny start w przyszłość” na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Priorytetem projektu jest wsparcie podopiecznych SOS w różnym wieku oraz wyrównanie ich szans zarówno zdrowotnych, jak i edukacyjnych.
W ramach projektu:
- Grupa Essilor – światowy lider w produkcji szkieł okularowych – przeprowadziła badania przesiewowe wzroku 135 podopiecznych z 4 świetlic SOS. W efekcie 40% podopiecznych otrzymało bezpłatne okulary korekcyjne, dopasowane do wykrytej wady
- pracownicy Allianz przeprowadzili cykl spotkań w czterech świetlicach SOS, podczas których podzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem zawodowym. Wolontariusze opowiedzieli o finansach, reklamie oraz o sposobach na efektywne zarządzanie domowym budżetem. Podopieczni spotkali się też z pracownikami różnych departamentów firmy Allianz, którzy opowiedzieli o ścieżkach kariery w swoich działach. Specjaliści z działu HR wytłumaczyli jak poprawnie napisać CV oraz przeprowadzili rozmowy rekrutacyjne, zwracając uwagę uczestników na istotne elementy autoprezentacji
- Allianz przekazał na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce grant w wysokości 20 tysięcy euro na zajęcia edukacyjne dla dzieci.
Allianz Polska od lat współpracuje ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce na poziomie globalnym i lokalnym. – Zaangażowanie społeczne już od 20 lat jest bardzo ważnym obszarem naszej działalności. Głęboko wierzymy, że wyrównanie szans dzieci z rodzin, które doświadczają życiowych kryzysów, wspieranie ich w procesie edukacji, a także rozwijanie ich zainteresowań sprawi, że wyrosną na pewnych siebie i ciekawych świata dorosłych – komentuje Michał Podogrodzki, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej Allianz Polska.