bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Paweł Ziemba: ubezpieczyciele nie mogą zostawić klientów samych sobie

Paweł Ziemba: ubezpieczyciele nie mogą zostawić klientów samych sobie

Dodano: 2017-03-15

W dniu 21 października ub. r. Skandia zaczęła funkcjonować pod nową nazwą Vienna Life Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group (czytaj więcej: Skandia przemienia się w Vienna Life). Paweł Ziemba, prezes towarzystwa, w wywiadzie dla redakcji Rzeczpospolita opowiedział o kulisach rebrandingu i aktualnej sytuacji na rynku finansowo-ubezpieczeniowym w Polsce.

Jak przypomniał prezes Vienna Life, zmiana nazwy związana jest z przejęciem spółki przez Vienna Insurance Group w 2014 r. VIG jest jedną z największych grup kapitałowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Polski ubezpieczyciel poprzez zmianę nazwy chciał podkreślił przynależność do austriackiego ubezpieczyciela.

Pytany o oczekiwania nowego właściciela polskiego zakładu ubezpieczeń wymienił na pierwszym miejscu stworzenie stabilnej platformy rozwoju dla firmy, za czym kryje się transformacja biznesowa. W jego opinii, na sukces mogą liczyć firmy finansowe, które będą w stanie nawiązać bliskie relacje z klientami. Jak wskazał prezes Vienna Life, dotyczy to firm, które będą towarzyszyć w sposób nienarzucający się, ale efektywny w codziennym życiu klientów i wspólnie przechodzić przez różnego rodzaju sytuacje życiowe. Jak wyjaśnił w rozmowie, klient musi rozumieć rolę ubezpieczyciela, produktu. Jest to możliwe poprzez edukację, dialog, współpracę z partnerami.

Artykuły powiązane

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem

W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych. Choć przych...