bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Co nowego?
Nowy partner w Sollers Consulting

Nowy partner w Sollers Consulting

Dodano: 2017-10-17

Grzegorz Podleśny został partnerem w Sollers Consulting. Od teraz będzie kierować firmą razem z Michałem Trochimczukiem i Marcinem Plutą, współzałożycielami i partnerami zarządzającymi Sollers Consulting. Aktualnie nowy partner nadzoruje projekty w Wielkiej Brytanii i Polsce.

– Mamy przyjemność ogłosić, że powiększyło się nam grono partnerów – powiedział Michał Trochimczuk. – Odkąd Grzegorz dołączył do zespołu Sollers Consulting piętnaście lat temu, przyniósł znaczącą wartość dodaną dla naszych klientów w Polsce, państwach niemieckojęzycznych i Wielkiej Brytanii, obsługując firmy takie jak Allianz, Aviva, Liverpool Victoria, PZU, Warta i Zurych Germany.

– Grzegorz zdobył ogromne doświadczenie w zarządzaniu programami i opanował do perfekcji wspieranie ubezpieczycieli w osiąganiu jak najwyższej wartości biznesowej z ich implementacji. Jest to pierwszy w historii Sollers Consulting awans partnerski wewnątrz firmy – skomentował Marcin Pluta.

Marcin Pluta i Grzegorz Podleśny będą rozwijać aktywność Sollers Consulting na polskim rynku, a Michał Trochimczuk będzie dalej koncentrować się na państwach niemieckojęzycznych. Marcin Pluta prowadzi również ekspansję firmy na rynkach skandynawskich. Grzegorz Podleśny jest odpowiedzialny za działalność consultingową w IT w Wielkiej Brytanii.

Grzegorz Podleśny jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz University of West Scotland w Glasgow. Ukończył również Advanced Management Program prowadzony przez IESE Business School Uniwersytetu w Navarrze. Jest znanym specjalistą w zarządzaniu projektami agile, transformacjach biznesowych oraz centralnych systemach informatycznych w branży ubezpieczeniowej.

– Branża ubezpieczeniowa przechodzi fundamentalne zmiany. W Sollers Consulting zbudowaliśmy zespół specjalistów, który potrafi wspierać ubezpieczycieli i banki w dążeniu do rozwiązań bardziej elastycznych i zorientowanych na klientów – mówi Grzegorz Podleśny. – To ciekawy czas dla nas wszystkich. Widzę wspaniałą perspektywę wykorzystania naszej wiedzy i doświadczenia na projektach klientów.

Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...