W aplikacji mobilnej PKO BP klienci mają teraz dostęp do pełnej oferty funduszy inwestycyjnych oferowanych przez PKO TFI oraz usług Biura Maklerskiego. Uczestnicy PPK i PPE prowadzonych przez PKO TFI mogą w aplikacji sprawdzić stan swoich środków.
Przez aplikację można także zarządzać inwestycjami. Klienci Banku mogą zapoznać się z ofertą funduszy inwestycyjnych, mają także dostęp do szczegółów dotyczących poszczególnych funduszy. Co więcej, w aplikacji IKO istnieje możliwość zakupu funduszu, dopłaty do niego i dokonania zamiany lub sprzedaży.
– Nie jest to nasze ostatnie słowo. W najbliższych miesiącach planujemy kolejne zmiany i udogodnienia, dzięki którym inwestowanie będzie jeszcze prostsze. Produkty inwestycyjne są w centrum uwagi naszych klientów, dlatego budowanie nowych funkcji w zakresie inwestowania jest dziś dla nas niezwykle istotne – mówi Rafał Madej, dyrektor Departamentu Produktów Inwestycyjnych.
W aplikacji mobilnej PKO BP pojawił się także dostęp do usług Biura Maklerskiego. Możliwe jest m.in. wyświetlenie szczegółów rachunku inwestycyjnego – np. aktualnego salda (z bieżącą wyceną).
– Chcemy rozszerzać dostęp do usług maklerskich dla klientów PKO Banku Polskiego. Zgodnie z zapowiedziami, po wdrożeniu nowej aplikacji PKO supermakler, teraz udostępniamy najważniejsze funkcje w aplikacji mobilnej IKO. Dzięki temu każdy klient będzie mógł jeszcze szybciej i łatwiej zarządzać swoimi inwestycjami w jednym miejscu na smartfonie, bez potrzeby dodatkowego logowania – podkreśla Grzegorz Zawada, dyrektor Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego.
W zakładce „Inwestowanie” klienci mogą sprawdzić stan Pracowniczych Planów Kapitałowych i Pracowniczych Programów Emerytalnych.
Nowe funkcje dostępne są w zakładce: „Moje produkty”, „Inwestowanie”, jedna z kategorii: „Fundusze inwestycyjne”, „Biuro Maklerskie” oraz „PPK i PPE”. Dostępne są one dla korzystających z urządzeń z systemami operacyjnymi Android, niedługo będą też dostępne dla korzystających z iOS.