bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Nowe narzędzia do rozwoju dla agentów

Nowe narzędzia do rozwoju dla agentów

Dodano: 2017-11-27

Allianz Polska uruchamia program Agent OdNowa jako inwestycję w agentów wyłącznych oraz otwiera ponad 100 nowych punktów w całej Polsce.

Sieć wyłączna – łącznie ponad 2500 agentów – jest niezwykle ważnym kanałem sprzedaży Allianz. Wdrażane zmiany mają za zadanie zwiększyć tempo wzrostu biznesu i ugruntować pozycję marki na rynku.

– Allianz to jeden z czołowych ubezpieczycieli w Polsce. Chcemy rosnąć i rozwijać się, dlatego zmiany w sieci wyłącznej sprzedaży były konieczne. Wymóg dostosowania się do dyrektywy
o dystrybucji ubezpieczeń przyspieszył decyzję o implementacji nowego modelu rozwoju sieci – mówi Krzysztof Szypuła, Wiceprezes Zarządu Allianz Polska.

Program Agent OdNowa opiera się przede wszystkim na:

  • atrakcyjnym systemie wynagradzania,
  • lepszej widoczności na rynku,
  • poprawie atrakcyjności oferty.

Zmiany będą widoczne także w obszarze produktowym i wsparcia pracy agentów oraz w wewnętrznych procesach sprzedażowych.

Program Agent OdNowa to inwestycja w sieć wyłączną, markę Allianz i system wsparcia dla agentów. Sieć wyłączna to ważny element w budowaniu długoterminowej przewagi konkurencyjnej na rynku, na którym klienci coraz częściej poszukują przemyślanego doradztwa i wiedzy agentów w zakresie produktów ubezpieczeniowych. Dlatego są oni niezwykle ważnym kontaktem w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań, dopasowanych do potrzeb klientów.

Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...