bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Nowa usługa w aplikacji Getin Banku

Nowa usługa w aplikacji Getin Banku

Dodano: 2022-09-23

Aplikacja mobilna Getinu proponuje nową usługę – mianowicie – zakup biletów komunikacji miejskiej.

Rozwiązanie zostało przygotowane we współpracy z mPay, a ceny biletów nie różnią się od tych, które można nabyć w kiosku lub biletomacie. Na chwilę obecną oferta dotyczy ponad 60 polskich miast.

Przed pierwszym zakupem biletu w aplikacji należy aktywować nową usługę. Po jej uruchomieniu, funkcja geolokalizacji wskaże właściwe miasto. Zakup jest bardzo prosty i nie zajmuje dużo czasu. Bilet jest od razu widoczny w aplikacji, co można sprawdzać w zakładce „moje bilety”. W razie kontroli wystarczy otworzyć szczegóły biletu oraz okazać kod QR.

Bilety w aplikacji to przykład usług dodatkowych tzw. VAS (value added services), które nie są bezpośrednio związane z bankowością.

Artykuły powiązane

Sąd Najwyższy oddalił argumenty Rzecznika Praw Obywatelskich w sprawie dotyczącej zadośćuczynienia.

Izba Kontroli Nadzwyczajnej i Spraw Publicznych Sądu Najwyższego odrzuciła skargę Rzecznika Praw Obywatelskich w spr...

Jak wyglądała sytuacja w ubezpieczeniach w 2023?

Polska Izba Ubezpieczeń opublikowała raport „Ubezpieczenia w liczbach w 2023”. W ubiegłym roku ubezpieczyciele wypłac...

Prywatne ubezpieczenie zdrowotne ma już niemal 5 mln Polaków

Polska Izba Ubezpieczeń poinformowała, że liczba osób objętych prywatnym ubezpieczeniem zdrowotnym nieustannie rośnie i...