bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Nowa usługa w aplikacji Getin Banku

Nowa usługa w aplikacji Getin Banku

Dodano: 2022-09-23

Aplikacja mobilna Getinu proponuje nową usługę – mianowicie – zakup biletów komunikacji miejskiej.

Rozwiązanie zostało przygotowane we współpracy z mPay, a ceny biletów nie różnią się od tych, które można nabyć w kiosku lub biletomacie. Na chwilę obecną oferta dotyczy ponad 60 polskich miast.

Przed pierwszym zakupem biletu w aplikacji należy aktywować nową usługę. Po jej uruchomieniu, funkcja geolokalizacji wskaże właściwe miasto. Zakup jest bardzo prosty i nie zajmuje dużo czasu. Bilet jest od razu widoczny w aplikacji, co można sprawdzać w zakładce „moje bilety”. W razie kontroli wystarczy otworzyć szczegóły biletu oraz okazać kod QR.

Bilety w aplikacji to przykład usług dodatkowych tzw. VAS (value added services), które nie są bezpośrednio związane z bankowością.

Artykuły powiązane

KNF zaktualizował i uzupełnił pytania dotyczące SFDR

W dniu 23 listopada 2023 r. Urząd Komisji Nadzoru Finansowego poinformował, że w zakładce „Pytania i odpowiedzi (Q&am...

Problemy z odbiorem poczty nie uzasadniają braku odpowiedzi na wezwania UOKiK

Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w wyroku z dnia 8 maja 2023 r. (sygn. akt XVII AmA 31/21) orzekł, że reo...

Dodatkowe świadczenia ubezpieczyciela to koszty uzyskania przychodu

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie w wyroku z dnia 14 września 2023 r. (sygn. akt III SA/Wa 1248/23) orzekł, że...