bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Nowa usługa w aplikacji Getin Banku

Nowa usługa w aplikacji Getin Banku

Dodano: 2022-09-23

Aplikacja mobilna Getinu proponuje nową usługę – mianowicie – zakup biletów komunikacji miejskiej.

Rozwiązanie zostało przygotowane we współpracy z mPay, a ceny biletów nie różnią się od tych, które można nabyć w kiosku lub biletomacie. Na chwilę obecną oferta dotyczy ponad 60 polskich miast.

Przed pierwszym zakupem biletu w aplikacji należy aktywować nową usługę. Po jej uruchomieniu, funkcja geolokalizacji wskaże właściwe miasto. Zakup jest bardzo prosty i nie zajmuje dużo czasu. Bilet jest od razu widoczny w aplikacji, co można sprawdzać w zakładce „moje bilety”. W razie kontroli wystarczy otworzyć szczegóły biletu oraz okazać kod QR.

Bilety w aplikacji to przykład usług dodatkowych tzw. VAS (value added services), które nie są bezpośrednio związane z bankowością.

Artykuły powiązane

Czy pracodawcy muszą usuwać CV kandydatów od razu po rekrutacji? Wyrok NSA

Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 20 lutego 2024 r. (sygn. akt III OSK 2700/22) orzekł, że pracodawcy mogą pr...

Sąd cywilny jest związany decyzją KNF

Sąd Najwyższy w wyroku z dnia 8 marca 2024 r. (sygn. akt II CSKP 1915/22) orzekł, że sąd powszechny nie ma prawa inge...

Europa, a sztuczna inteligencja

W obronie własnego języka Portale informacyjne donoszą, że kraje od Hiszpanii po Rumunię stawiają c...