bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Nowa strategia Grupy Multimedia Polska

Nowa strategia Grupy Multimedia Polska

Dodano: 2016-04-21

Grupa Multimedia Polska poszerza swoją działalność o sprzedaż gazu. Dotychczasowy operator telekomunikacyjny przekształca się w ogólnopolskiego dostawcę zintegrowanych usług dla domu i firm. Do tej pory w swojej ofercie proponował internet LTE, telefonię komórkową, ubezpieczenia i energię elektryczną.

„Zawsze wiedzieliśmy, że klienci potrzebują od swojego dostawcy pakietów usług i prostych zasad sprzedaży. (…) Do naszego podstawowego portfolio usług telekomunikacyjnych w wersji mobilnej dołączyliśmy ubezpieczenia i ofertę dual-fuel, czyli prąd i gaz. Tym samym, w całej Polsce dostępna jest kompleksowa oferta usług dla domu. Wiemy jak trudne jest wprowadzanie nowych produktów, ale wiemy również, że jest to jedyny właściwy kierunek rozwoju” – mówi Andrzej Rogowski, Prezes Zarządu Multimedia Polska.

Multimedia Polska ma na celu rozszerzenie skali biznesu oraz lepsze wykorzystanie kompetencji i potencjału sprzedażowego. „Dlatego po skutecznym wprowadzeniu do sprzedaży energii elektrycznej, jako pierwsza firma telekomunikacyjna, uruchamiamy ogólnopolską ofertę dual-fuel. Mimo formalnego uwolnienia rynku gazowego w Polsce jesteśmy wciąż na początku drogi. Doświadczenia zachodnie pokazują jednak, że obraliśmy właściwy kierunek. Już średnio co drugi klient zmieniający sprzedawcę prądu wybiera Multimedia. Wierzę, że równie skutecznie zachęcimy klientów do zakupu gazu” – dodaje Rogowski.

Telewizyjna kampania reklamowa przygotowana przez firmę ma odświeżyć jej wizerunek. „Nowa strategia wymaga nowego języka i nowych narzędzi komunikacyjnych. Dlatego też 21 kwietnia wprowadzamy odświeżone logo oraz nowe hasło – Multimedia. Tym żyje Twój dom – które będą towarzyszyły naszym działaniom marketingowym kierowanym do klientów indywidualnych. Ze względu na 25-letnią tradycję i przywiązanie klientów biznesowych do dotychczasowej identyfikacji zdecydowaliśmy o zachowaniu używanego obecnie znaku w komunikacji B2B. Jednocześnie rozpoczynamy kampanię reklamową w internecie i telewizji promującą naszą nową ofertę. Doskonale zdajemy sobie sprawę jak istotną rolę w procesie sprzedaży odgrywa e-commerce. Stworzyliśmy więc nową stronę internetową prezentującą w sposób kompleksowy i przejrzysty naszą ofertę oraz umożliwiającą prosty zakup oferowanych usług” – powiedział Michał Dolny, Dyrektor Departamentu Marketingu.

Artykuły powiązane

Roszczenia informacyjne agenta a upływ terminu przedawnienia roszczenia o zapłatę prowizji

Sąd Najwyższy w wyroku z dnia 26 stycznia 2023 r. (sygn. akt II CSKP 2252/22) oddalił skargi kasacyjne złożone przez obi...

Prawo do zadośćuczynienia dla członków rodziny poszkodowanego niezgodne z Konstytucją?

Od niemal półtora roku, tj. od dnia 19.09.2021 r. w Kodeksie cywilnym obowiązuje przepis art. 4462  KC, stanowiący pods...

Dyrektywa Work-Life Balance

W dniu 9 marca 2023 r. Sejm uchwalił projekt nowelizacji Kodeksu pracy w zakresie dyrektywy Parlamentu Europejskiego i...