bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Nowa strategia Grupy Multimedia Polska

Nowa strategia Grupy Multimedia Polska

Dodano: 2016-04-21

Grupa Multimedia Polska poszerza swoją działalność o sprzedaż gazu. Dotychczasowy operator telekomunikacyjny przekształca się w ogólnopolskiego dostawcę zintegrowanych usług dla domu i firm. Do tej pory w swojej ofercie proponował internet LTE, telefonię komórkową, ubezpieczenia i energię elektryczną.

„Zawsze wiedzieliśmy, że klienci potrzebują od swojego dostawcy pakietów usług i prostych zasad sprzedaży. (…) Do naszego podstawowego portfolio usług telekomunikacyjnych w wersji mobilnej dołączyliśmy ubezpieczenia i ofertę dual-fuel, czyli prąd i gaz. Tym samym, w całej Polsce dostępna jest kompleksowa oferta usług dla domu. Wiemy jak trudne jest wprowadzanie nowych produktów, ale wiemy również, że jest to jedyny właściwy kierunek rozwoju” – mówi Andrzej Rogowski, Prezes Zarządu Multimedia Polska.

Multimedia Polska ma na celu rozszerzenie skali biznesu oraz lepsze wykorzystanie kompetencji i potencjału sprzedażowego. „Dlatego po skutecznym wprowadzeniu do sprzedaży energii elektrycznej, jako pierwsza firma telekomunikacyjna, uruchamiamy ogólnopolską ofertę dual-fuel. Mimo formalnego uwolnienia rynku gazowego w Polsce jesteśmy wciąż na początku drogi. Doświadczenia zachodnie pokazują jednak, że obraliśmy właściwy kierunek. Już średnio co drugi klient zmieniający sprzedawcę prądu wybiera Multimedia. Wierzę, że równie skutecznie zachęcimy klientów do zakupu gazu” – dodaje Rogowski.

Telewizyjna kampania reklamowa przygotowana przez firmę ma odświeżyć jej wizerunek. „Nowa strategia wymaga nowego języka i nowych narzędzi komunikacyjnych. Dlatego też 21 kwietnia wprowadzamy odświeżone logo oraz nowe hasło – Multimedia. Tym żyje Twój dom – które będą towarzyszyły naszym działaniom marketingowym kierowanym do klientów indywidualnych. Ze względu na 25-letnią tradycję i przywiązanie klientów biznesowych do dotychczasowej identyfikacji zdecydowaliśmy o zachowaniu używanego obecnie znaku w komunikacji B2B. Jednocześnie rozpoczynamy kampanię reklamową w internecie i telewizji promującą naszą nową ofertę. Doskonale zdajemy sobie sprawę jak istotną rolę w procesie sprzedaży odgrywa e-commerce. Stworzyliśmy więc nową stronę internetową prezentującą w sposób kompleksowy i przejrzysty naszą ofertę oraz umożliwiającą prosty zakup oferowanych usług” – powiedział Michał Dolny, Dyrektor Departamentu Marketingu.

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...