bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Nowa strategia Grupy Multimedia Polska

Nowa strategia Grupy Multimedia Polska

Dodano: 2016-04-21

Grupa Multimedia Polska poszerza swoją działalność o sprzedaż gazu. Dotychczasowy operator telekomunikacyjny przekształca się w ogólnopolskiego dostawcę zintegrowanych usług dla domu i firm. Do tej pory w swojej ofercie proponował internet LTE, telefonię komórkową, ubezpieczenia i energię elektryczną.

„Zawsze wiedzieliśmy, że klienci potrzebują od swojego dostawcy pakietów usług i prostych zasad sprzedaży. (…) Do naszego podstawowego portfolio usług telekomunikacyjnych w wersji mobilnej dołączyliśmy ubezpieczenia i ofertę dual-fuel, czyli prąd i gaz. Tym samym, w całej Polsce dostępna jest kompleksowa oferta usług dla domu. Wiemy jak trudne jest wprowadzanie nowych produktów, ale wiemy również, że jest to jedyny właściwy kierunek rozwoju” – mówi Andrzej Rogowski, Prezes Zarządu Multimedia Polska.

Multimedia Polska ma na celu rozszerzenie skali biznesu oraz lepsze wykorzystanie kompetencji i potencjału sprzedażowego. „Dlatego po skutecznym wprowadzeniu do sprzedaży energii elektrycznej, jako pierwsza firma telekomunikacyjna, uruchamiamy ogólnopolską ofertę dual-fuel. Mimo formalnego uwolnienia rynku gazowego w Polsce jesteśmy wciąż na początku drogi. Doświadczenia zachodnie pokazują jednak, że obraliśmy właściwy kierunek. Już średnio co drugi klient zmieniający sprzedawcę prądu wybiera Multimedia. Wierzę, że równie skutecznie zachęcimy klientów do zakupu gazu” – dodaje Rogowski.

Telewizyjna kampania reklamowa przygotowana przez firmę ma odświeżyć jej wizerunek. „Nowa strategia wymaga nowego języka i nowych narzędzi komunikacyjnych. Dlatego też 21 kwietnia wprowadzamy odświeżone logo oraz nowe hasło – Multimedia. Tym żyje Twój dom – które będą towarzyszyły naszym działaniom marketingowym kierowanym do klientów indywidualnych. Ze względu na 25-letnią tradycję i przywiązanie klientów biznesowych do dotychczasowej identyfikacji zdecydowaliśmy o zachowaniu używanego obecnie znaku w komunikacji B2B. Jednocześnie rozpoczynamy kampanię reklamową w internecie i telewizji promującą naszą nową ofertę. Doskonale zdajemy sobie sprawę jak istotną rolę w procesie sprzedaży odgrywa e-commerce. Stworzyliśmy więc nową stronę internetową prezentującą w sposób kompleksowy i przejrzysty naszą ofertę oraz umożliwiającą prosty zakup oferowanych usług” – powiedział Michał Dolny, Dyrektor Departamentu Marketingu.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...