bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Nowa strategia Concordii i zmiany w zarządzie

W ramach swojej strategii na najbliższe lata, Concordia Ubezpieczenia zamierza zwiększyć sprzedaż produktów majątkowych i życiowych skierowanych do klienta indywidualnego oraz sektora MSP. Ubezpieczyciel zamierza także skoncentrować swoje działania na Polsce powiatowej.

– Rozwój Concordii w najbliższych latach widzę jako umiejętne połączenie częściowej rewolucji z ewolucją. Z naciskiem na rewolucję w obszarach związanych z szybkością działania, upraszczaniem procedur i procesów oraz ewolucję w zakresie naszego zaangażowania w sektor agro. Będziemy dążyć do zrównoważenia portfela ubezpieczeń rolnych oraz pozostałych majątkowych i życiowych. Pracujemy także nad dywersyfikacją terytorialną. Chcielibyśmy silniej zaznaczyć naszą obecność na wschodniej ścianie Polski – powiedział Jacek Smolarek, Prezes Concordia Ubezpieczenia.

Artykuły powiązane

Spotkanie z Polską Izbą Ubezpieczeń dotyczące projektu rekomendacji w zakresie dystrybucji ubezpieczeń

3 kwietnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego odbyły się rozmowy z przedstawicielami Polskiej Iz...

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe

Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona

Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...