bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Nowa kampania reklamowa Warty

Nowa kampania reklamowa Warty

Dodano: 2021-11-30
Publikator: informacja prasowa

„Każdemu może się…” to hasło nowej kampanii reklamowej Grupy Warta. W jej ramach, od pierwszego grudnia, w internecie i telewizji, emitowane będą spoty promujące ubezpieczenia komunikacyjne.

W ramach kampanii promowane będą korzyści wynikające z posiadania ubezpieczenia komunikacyjnego Warty, takie jak: samochód zastępczy po kradzieży auta czy ochrona zniżek. Idea „Każdemu może się…”, na której opiera się koncepcja kampanii, ma na celu zwrócenie uwagi na to jak ważne jest zapewnienie sobie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa. Stłuczka czy kradzież pojazdu mogą przytrafić się każdemu. Uzupełnieniem idei kampanii jest nowe hasło spółki: ,Warto dobrze się ubezpieczyć”.

Spoty przygotował zespół Warty we współpracy z agencją BBDO. Wykorzystane w filmach elementy graficzne przygotowała agencja MullenLowe Warsaw, obsługująca spółkę w ramach stałej umowy. Reżyserką spotów była Marta Pruska, a wyprodukowała je firma Film Produkcja. Media przygotował dom mediowy Starcom (telewizja) i Media Republic (internet). Działania w social mediach zrealizowane zostaną przez zespół Warty i agencję K2 Create, w obszarze PR spółkę wspiera agencja Clue PR.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...