bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Nowa kampania reklamowa Warty

Nowa kampania reklamowa Warty

Dodano: 2021-11-30
Publikator: informacja prasowa

„Każdemu może się…” to hasło nowej kampanii reklamowej Grupy Warta. W jej ramach, od pierwszego grudnia, w internecie i telewizji, emitowane będą spoty promujące ubezpieczenia komunikacyjne.

W ramach kampanii promowane będą korzyści wynikające z posiadania ubezpieczenia komunikacyjnego Warty, takie jak: samochód zastępczy po kradzieży auta czy ochrona zniżek. Idea „Każdemu może się…”, na której opiera się koncepcja kampanii, ma na celu zwrócenie uwagi na to jak ważne jest zapewnienie sobie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa. Stłuczka czy kradzież pojazdu mogą przytrafić się każdemu. Uzupełnieniem idei kampanii jest nowe hasło spółki: ,Warto dobrze się ubezpieczyć”.

Spoty przygotował zespół Warty we współpracy z agencją BBDO. Wykorzystane w filmach elementy graficzne przygotowała agencja MullenLowe Warsaw, obsługująca spółkę w ramach stałej umowy. Reżyserką spotów była Marta Pruska, a wyprodukowała je firma Film Produkcja. Media przygotował dom mediowy Starcom (telewizja) i Media Republic (internet). Działania w social mediach zrealizowane zostaną przez zespół Warty i agencję K2 Create, w obszarze PR spółkę wspiera agencja Clue PR.

Artykuły powiązane

Brak nadzoru przy modernizacji strony doprowadził do wycieku danych

Spółka Panek SA nie wdrożyła skutecznych środków technicznych i organizacyjnych mających na celu zabezpieczenie przetw...

NSA: Fiskus ma więcej czasu na ściąganie zaległych podatków

Organy skarbowe wygrały spór dotyczący przedawnienia zobowiązań podatkowych. Naczelny Sąd Administracyjny w uchwale z...

Odmowa rozłożenia składek na raty przez ZUS a możliwość odwołania do sądu – uchwała Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy w uchwale z dnia 10 grudnia 2024 r. (sygn. akt III UZP 3/24) uznał, że odmowa rozłożenia składek na raty p...