bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Nowa kampania reklamowa Warty

Nowa kampania reklamowa Warty

Dodano: 2021-11-30
Publikator: informacja prasowa

„Każdemu może się…” to hasło nowej kampanii reklamowej Grupy Warta. W jej ramach, od pierwszego grudnia, w internecie i telewizji, emitowane będą spoty promujące ubezpieczenia komunikacyjne.

W ramach kampanii promowane będą korzyści wynikające z posiadania ubezpieczenia komunikacyjnego Warty, takie jak: samochód zastępczy po kradzieży auta czy ochrona zniżek. Idea „Każdemu może się…”, na której opiera się koncepcja kampanii, ma na celu zwrócenie uwagi na to jak ważne jest zapewnienie sobie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa. Stłuczka czy kradzież pojazdu mogą przytrafić się każdemu. Uzupełnieniem idei kampanii jest nowe hasło spółki: ,Warto dobrze się ubezpieczyć”.

Spoty przygotował zespół Warty we współpracy z agencją BBDO. Wykorzystane w filmach elementy graficzne przygotowała agencja MullenLowe Warsaw, obsługująca spółkę w ramach stałej umowy. Reżyserką spotów była Marta Pruska, a wyprodukowała je firma Film Produkcja. Media przygotował dom mediowy Starcom (telewizja) i Media Republic (internet). Działania w social mediach zrealizowane zostaną przez zespół Warty i agencję K2 Create, w obszarze PR spółkę wspiera agencja Clue PR.

Artykuły powiązane

Zmiany w OC od 10 września 2025 – co musisz wiedzieć

Od 10 września 2025 r. zmieniają się zasady dotyczące ubezpieczenia OC po zakupie auta. Nowy właściciel będzie mógł wypo...

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski

W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...