Bank Pekao udostępnił nową aplikację mobilną PeoPay. Oprócz płacenia za granicą w obcej walucie oraz dokonywania płatności za zakupy online bezpośrednio w telefonie, narzędzie umożliwia także prezentację oferty ubezpieczeń od PZU. PeoPay zastąpi dwie aplikacje: Pekao24 do bankowania oraz poprzednią wersję aplikacji PeoPay, która służyła przede wszystkim do płacenia. Aplikacja jest przeznaczona dla klientów indywidualnych oraz mikrofirm.
– Bankowość mobilna to coś, na co kładziemy największy nacisk w segmencie bankowości detalicznej. Bardzo mocno wierzymy, że to będzie jedna z najlepszych aplikacji na rynku – jeśli nie najlepsza. Zbudowaliśmy ją w oparciu o opinie klientów. Przewidujemy całą sekwencję zdarzeń – chcielibyśmy dotrzeć z tą aplikacją najpierw do naszych klientów, a potem wyjść na rynek i przekonać do niej innych – powiedział Marek Tomczuk, Wiceprezes Zarządu Banku Pekao S.A. odpowiedzialny za Pion Bankowości Detalicznej.
W ramach PeoPay bank będzie proponować ubezpieczenia PZU. – Postanowiliśmy wykorzystać to, że jesteśmy w grupie PZU i oferujemy już podstawowe ubezpieczenia w ramach MojePZU. W tej chwili odbywa się to poprzez przejście na dedykowaną stronę PZU. To jeszcze nie jest w aplikacji, ale już zaspokaja potrzeby klientów w zakresie zakupu ubezpieczeń. Będziemy skupiać się na usprawnianiu tego procesu. Idziemy w tę stronę, by ubezpieczenia były elementem naszej aplikacji – powiedział Bartosz Zborowski, dyrektor Biura Projektów Strategicznych w Pekao S.A.
Ponadto, bank w ramach nowej aplikacji oferuje logowanie i autoryzację przelewów oraz płatności internetowych do 200 zł za pomocą odcisku palca oraz płatność za zakupy z użyciem telefonu, bez podawania kodów i konieczności logowania się do bankowości internetowej.