bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Nowa agencja PR Nationale-Nederlanden

Nowa agencja PR Nationale-Nederlanden

Dodano: 2017-01-03

Nationale-Nederlanden rozpoczęło współpracę z Clear Communication Group. Od stycznia 2017 r. przez najbliższy rok agencja PR będzie wspierać ubezpieczyciela w zakresie kontaktu z mediami, a w szczególności w działaniach dotyczących komunikacji produktowej i korporacyjnej.

Dla ubezpieczyciela pracować będzie pięcioosobowy zespół Clear Communication Group. Na jego czele stoi Marek Gieorgica, partner zarządzający agencji. Wspierać go będą Martyna Siermicka, Dagmara Rode, Anna Nalewajk oraz Magdalena Załubska-Król.

Agencja PR, która zajęła się obsługą Nationale-Nederlanden powstała w 2011 r. Specjalizuje się w usługach z zakresu public relations dla firm i instytucji rynku finansowego, banków, spółek giełdowych, przedstawicieli sektora usług profesjonalnych, komunikacji procesów związanych z digital transformation oraz zagadnieniami z obszaru cyber security, a także w komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych.

Artykuły powiązane

Roszczenia informacyjne agenta a upływ terminu przedawnienia roszczenia o zapłatę prowizji

Sąd Najwyższy w wyroku z dnia 26 stycznia 2023 r. (sygn. akt II CSKP 2252/22) oddalił skargi kasacyjne złożone przez obi...

Prawo do zadośćuczynienia dla członków rodziny poszkodowanego niezgodne z Konstytucją?

Od niemal półtora roku, tj. od dnia 19.09.2021 r. w Kodeksie cywilnym obowiązuje przepis art. 4462  KC, stanowiący pods...

Dyrektywa Work-Life Balance

W dniu 9 marca 2023 r. Sejm uchwalił projekt nowelizacji Kodeksu pracy w zakresie dyrektywy Parlamentu Europejskiego i...