bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Nowa agencja PR Nationale-Nederlanden

Nowa agencja PR Nationale-Nederlanden

Dodano: 2017-01-03

Nationale-Nederlanden rozpoczęło współpracę z Clear Communication Group. Od stycznia 2017 r. przez najbliższy rok agencja PR będzie wspierać ubezpieczyciela w zakresie kontaktu z mediami, a w szczególności w działaniach dotyczących komunikacji produktowej i korporacyjnej.

Dla ubezpieczyciela pracować będzie pięcioosobowy zespół Clear Communication Group. Na jego czele stoi Marek Gieorgica, partner zarządzający agencji. Wspierać go będą Martyna Siermicka, Dagmara Rode, Anna Nalewajk oraz Magdalena Załubska-Król.

Agencja PR, która zajęła się obsługą Nationale-Nederlanden powstała w 2011 r. Specjalizuje się w usługach z zakresu public relations dla firm i instytucji rynku finansowego, banków, spółek giełdowych, przedstawicieli sektora usług profesjonalnych, komunikacji procesów związanych z digital transformation oraz zagadnieniami z obszaru cyber security, a także w komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych.

Artykuły powiązane

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem

W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych. Choć przych...