W tym roku już po raz piąty wybrano podmioty, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom rodziców i dzieci, tworząc produkty nowoczesne, dostosowane do potrzeb najmłodszych. Celem plebiscytu jest wyróżnienie firm oraz produktów oferujących najkorzystniejsze rozwiązania dla dzieci i rodzin. Ocenie poddano satysfakcję klientów, innowacyjność, wiarygodność i elastyczność rozwiązań. Dodatkowo weryfikowano efektywność operacyjną, w tym przewagę konkurencyjną produktów. W procesie oceny uwzględniono również nastawienie na klienta rodzinnego i znajomość jego potrzeb. Nationale-Nederlanden osiągnęło pozytywne wyniki, co zaowocowało przyznaniem certyfikatu KidZone ubezpieczycielowi.
Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień
Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane
Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...