W tym roku już po raz piąty wybrano podmioty, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom rodziców i dzieci, tworząc produkty nowoczesne, dostosowane do potrzeb najmłodszych. Celem plebiscytu jest wyróżnienie firm oraz produktów oferujących najkorzystniejsze rozwiązania dla dzieci i rodzin. Ocenie poddano satysfakcję klientów, innowacyjność, wiarygodność i elastyczność rozwiązań. Dodatkowo weryfikowano efektywność operacyjną, w tym przewagę konkurencyjną produktów. W procesie oceny uwzględniono również nastawienie na klienta rodzinnego i znajomość jego potrzeb. Nationale-Nederlanden osiągnęło pozytywne wyniki, co zaowocowało przyznaniem certyfikatu KidZone ubezpieczycielowi.
Artykuły powiązane
Przełomowy wyrok w Londynie – koniec miliardowego sporu o samoloty przejęte przez Rosję
11 czerwca 2025 r. Wysoki Trybunał Sprawiedliwości w Londynie (High Court of Justice) ogłosił precedensowy wyrok w spr...
Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...
ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...