bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Nationale Nederlanden wspiera diagnostykę raka piersi

Nationale Nederlanden wspiera diagnostykę raka piersi

Dodano: 2016-10-20

Nationale Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. podpisało umowę z Braster S.A. w zakresie dystrybucji urządzenia medycznego do samodzielnego badania piersi w domu.

Urządzenie zostało zaprojektowane przez polskich naukowców, którzy prace nad jego koncepcją rozpoczęli już w 2008 r. Teraz produkt po latach testów i wdrażania technologii trafia do sprzedaży. Będzie on dystrybuowany poza placówkami NN, poprzez stronę internetową braster.eu, a w przyszłości także w sieci aptek ulokowanych na terenie całego kraju. Na razie Braster przystąpił do współpracy z Dr Zdrowie, urządzenie będzie dostępne w 31 punktach.

Dla Nationale-Nederlanden podjęcie współpracy ze spółką wpisuje się w strategię zakładu ubezpieczeń polegającą na promocji profilaktyki zdrowia, w tym zachęcania do regularnych badań. 

„Teraz idziemy krok dalej, dołączamy do rewolucji i rozpoczynamy współpracę z firmą Braster, twórcą innowacyjnego urządzenia do samobadania piersi” – podał ubezpieczyciel na swojej stronie internetowej.

Zakład ubezpieczeń zobowiązał się także do przedstawienia oferty produktu pracownikom spółek Nationale Nederlanden, Nationale Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. oraz Nationale Nederlanden Usługi Finansowe S.A.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...