Od kilku dni Nationale-Nederlanden przekazuje informacje o nowych rozwiązaniach wprowadzanych do sprzedaży ubezpieczeń w kanale bancassurance. W styczniu tego roku towarzystwo podpisało umowę z BOŚ Bankiem dot. sprzedaży w placówkach banku ubezpieczenia na życie „Moja Ochrona ze Zwrotem”. Niedawno, dział bancassurance zakładu ubezpieczeń został rozszerzony o Departament Sprzedaży Bezpośredniej dla obszaru Bancassurance i Affinity. A kilka dni temu ubezpieczyciel przekazał informację o wdrożeniu nowych systemów IT do sprzedaży ubezpieczeń życiowych w kanale bancassurance, które powstały głównie z myślą o potrzebach biznesowych partnerów towarzystwa.
Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.
W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego
Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024
W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...