bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Co nowego?
Nationale-Nederlanden nagrodzone Listkiem CSR Polityki

Nationale-Nederlanden nagrodzone Listkiem CSR Polityki

Dodano: 2016-05-23

Redakcja tygodnika Polityka po raz piąty zaprosiła przedsiębiorstwa do przeglądu swoich działań z obszaru społecznej odpowiedzialności i wkładu w zrównoważony rozwój. Spośród wszystkich zgłoszeń uhonorowano 64 firmy. Wśród nich znalazło się także Nationale-Nederlanden, które wyróżniono Białym Listkiem CSR POLITYKI za 2015 rok.

Nagrodę tę otrzymują firmy, które deklarują wdrażanie wszystkich najistotniejszych kategorii zarządczych rekomendowanych przez normę ISO 26000 oraz ciągle doskonalą swoje działania w tym zakresie na rzecz efektywnego zarządzania wpływem swojej firmy.

Po otrzymaniu nagrody Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej w Nationale-Nederlanden powiedziała: „Obserwując praktykę CSR na rynku można zauważyć, że wiele firm umiejętnie włączyło to zagadnienie w zestaw swoich długofalowych działań strategiczno-organizacyjnych. Podobnie jest w Nationale-Nederlanden, gdzie chcemy włączać się w ważne społecznie tematy. Zależy nam bowiem by, tak jak w ostatnich latach, współtworzyć pozytywny trend zmiany postaw społecznych m.in. w kwestii przeciwdziałania chorobom cywilizacyjnym oraz dbania o bezpieczną przyszłość finansową. Pragnę także podziękować wszystkim naszym pracownikom, także tym mocno angażującym się w wolontariat pracowniczy, dzięki którym możliwa jest nasza aktywność w obszarze społecznej odpowiedzialności. Kolejne wyróżnienie od redakcji Polityki jest dla nas potwierdzeniem ,że nasze działania przynoszą zamierzone rezultaty i są pozytywnie oceniane.”

W tym roku ankieta została uzupełniona m.in. o pytanie na temat przyszłych, najważniejszych dla firm wyzwań w obszarze zrównoważonego rozwoju, które będą dla nich kluczowe w roku 2016. Niezmiennie jednak przegląd bazuje na wytycznych międzynarodowej normy społecznej odpowiedzialności ISO 26000 w siedmiu obszarach: ład korporacyjny, prawa człowieka, zachowania wobec pracowników, ochrona środowiska, dbałość o klienta, uczciwość biznesowa i zaangażowanie społeczne.

Artykuły powiązane

Odszkodowanie się należy pomimo, że ubezpieczający skłamał

Rzecznik Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej w swojej opinii z dnia 27 czerwca 2024 r. (sygn. C-236/23) s...

Łatwiejsza transgraniczna współpraca między organami nadzoru w przypadku zmiany siedziby zakładu ubezpieczeń

Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) postanowił uzupełnić swoją decyzję z...