bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Co nowego?
Nationale-Nederlanden nagrodzone Listkiem CSR Polityki

Nationale-Nederlanden nagrodzone Listkiem CSR Polityki

Dodano: 2016-05-23

Redakcja tygodnika Polityka po raz piąty zaprosiła przedsiębiorstwa do przeglądu swoich działań z obszaru społecznej odpowiedzialności i wkładu w zrównoważony rozwój. Spośród wszystkich zgłoszeń uhonorowano 64 firmy. Wśród nich znalazło się także Nationale-Nederlanden, które wyróżniono Białym Listkiem CSR POLITYKI za 2015 rok.

Nagrodę tę otrzymują firmy, które deklarują wdrażanie wszystkich najistotniejszych kategorii zarządczych rekomendowanych przez normę ISO 26000 oraz ciągle doskonalą swoje działania w tym zakresie na rzecz efektywnego zarządzania wpływem swojej firmy.

Po otrzymaniu nagrody Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej w Nationale-Nederlanden powiedziała: „Obserwując praktykę CSR na rynku można zauważyć, że wiele firm umiejętnie włączyło to zagadnienie w zestaw swoich długofalowych działań strategiczno-organizacyjnych. Podobnie jest w Nationale-Nederlanden, gdzie chcemy włączać się w ważne społecznie tematy. Zależy nam bowiem by, tak jak w ostatnich latach, współtworzyć pozytywny trend zmiany postaw społecznych m.in. w kwestii przeciwdziałania chorobom cywilizacyjnym oraz dbania o bezpieczną przyszłość finansową. Pragnę także podziękować wszystkim naszym pracownikom, także tym mocno angażującym się w wolontariat pracowniczy, dzięki którym możliwa jest nasza aktywność w obszarze społecznej odpowiedzialności. Kolejne wyróżnienie od redakcji Polityki jest dla nas potwierdzeniem ,że nasze działania przynoszą zamierzone rezultaty i są pozytywnie oceniane.”

W tym roku ankieta została uzupełniona m.in. o pytanie na temat przyszłych, najważniejszych dla firm wyzwań w obszarze zrównoważonego rozwoju, które będą dla nich kluczowe w roku 2016. Niezmiennie jednak przegląd bazuje na wytycznych międzynarodowej normy społecznej odpowiedzialności ISO 26000 w siedmiu obszarach: ład korporacyjny, prawa człowieka, zachowania wobec pracowników, ochrona środowiska, dbałość o klienta, uczciwość biznesowa i zaangażowanie społeczne.

Artykuły powiązane

Ryzyko rynkowe głównym problemem dla ubezpieczycieli w 2024 r.

W dniu 5 lutego 2024 r. Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) opublikował...

Kontrole sektorowe UODO w 2024 r.

W dniu 12 lutego 2024 r. Urząd Ochrony Danych Osobowych przyjął plan kontroli sektorowych na 2024 rok. Plan ten pr...

Wynagrodzenie celebryty za współpracę nie zalicza się do kosztów

Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej w interpretacji z dnia 8 stycznia 2024 r. (sygn...