Parlament Europejski w czwartek (21 stycznia 2021 r.) przyjął sprawozdanie dotyczące prawa pracowników do bycia offline. Jego zdaniem powinna powstać odpowiednia dyrektywa regulująca sytuację, w której pracownik poza godzinami pracy ma prawo do bycia offline, tj. niewykonywania pracy, w tym nieodbierania telefonów czy e-maili służbowych.
Artykuły powiązane

Spotkanie z Polską Izbą Ubezpieczeń dotyczące projektu rekomendacji w zakresie dystrybucji ubezpieczeń
3 kwietnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego odbyły się rozmowy z przedstawicielami Polskiej Iz...

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe
Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona
Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...