Od dnia 9 czerwca 2015 r. w Grupie ERGO Hestia działa instytucja Rzecznika Klienta. Jest to pierwsza i jak dotychczas jedyna tego typu inicjatywa na polskim rynku ubezpieczeniowym. Jak podaje ubezpieczyciel, w pierwszych 18 miesiącach Rzecznik Klienta pomógł rozwiązać 4,5 tys. spraw. Bazując na tych pozytywnych doświadczeniach Grupa powoła Rzecznika Agenta, reprezentującego interesy pośredników ubezpieczeniowych (czytaj więcej: ERGO Hestia: Wprowadzamy nowy poziom dialogu z agentami). Obydwa zespoły ściśle ze sobą współpracują, rozwiązując niestandardowe problemy.
Artykuły powiązane
![](https://www.beinsured.pl/wp-content/uploads/2023/08/crash-1308575_1920-700x465.jpg)
Odszkodowanie się należy pomimo, że ubezpieczający skłamał
Rzecznik Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej w swojej opinii z dnia 27 czerwca 2024 r. (sygn. C-236/23) s...
![](https://www.beinsured.pl/wp-content/uploads/2024/02/HD-BEINSURED-25.png)
Łatwiejsza transgraniczna współpraca między organami nadzoru w przypadku zmiany siedziby zakładu ubezpieczeń
Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) postanowił uzupełnić swoją decyzję z...
![](https://www.beinsured.pl/wp-content/uploads/2024/07/document-428333_1920-1-700x466.jpg)
Nowelizacja ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych oraz ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej
Kancelaria Premiera RM opublikowała informację dotyczącą nowelizacji ustaw odnoszących się do rynku ubezpieczeniowego. P...