bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
MF chce ściślejszych regulacji reklam kredytów konsumenckich

MF chce ściślejszych regulacji reklam kredytów konsumenckich

Dodano: 2016-09-23

Ministerstwo Finansów od kilku miesięcy pracuje nad ustawą o kredycie hipotecznym. W ostatnim czasie prace nabrały tempa. Ministerstwo przy okazji chce także uregulować kwestie reklamy kredytów konsumenckich i pożyczek. Właśnie ten ostatni aspekt budzi najwięcej sprzeciwów branży – informuje Dziennik Gazeta Prawna.

MF nie godzi się na obecny sposób informowania konsumentów w przekazach reklamowych o ważnych wskaźnikach dotyczących kwestii finansowych promowanego produktu. Na razie w tym zakresie dość intensywnie działał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który w ostatnim czasie ukarał m.in. Alior Bank i instytucję pożyczkową Kredyty-Chwilówki. O obu przypadkach informowaliśmy na łamach beinsured w artykułach: UOKiK ukarał Alior Bank, UOKiK wydał decyzję w sprawie praktyk pośrednika finansowego Kredyty-Chwilówki.

Artykuły powiązane

Przełomowy wyrok w Londynie – koniec miliardowego sporu o samoloty przejęte przez Rosję

11 czerwca 2025 r. Wysoki Trybunał Sprawiedliwości w Londynie (High Court of Justice) ogłosił precedensowy wyrok w spr...

Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...