bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
MF chce ściślejszych regulacji reklam kredytów konsumenckich

MF chce ściślejszych regulacji reklam kredytów konsumenckich

Dodano: 2016-09-23

Ministerstwo Finansów od kilku miesięcy pracuje nad ustawą o kredycie hipotecznym. W ostatnim czasie prace nabrały tempa. Ministerstwo przy okazji chce także uregulować kwestie reklamy kredytów konsumenckich i pożyczek. Właśnie ten ostatni aspekt budzi najwięcej sprzeciwów branży – informuje Dziennik Gazeta Prawna.

MF nie godzi się na obecny sposób informowania konsumentów w przekazach reklamowych o ważnych wskaźnikach dotyczących kwestii finansowych promowanego produktu. Na razie w tym zakresie dość intensywnie działał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który w ostatnim czasie ukarał m.in. Alior Bank i instytucję pożyczkową Kredyty-Chwilówki. O obu przypadkach informowaliśmy na łamach beinsured w artykułach: UOKiK ukarał Alior Bank, UOKiK wydał decyzję w sprawie praktyk pośrednika finansowego Kredyty-Chwilówki.

Artykuły powiązane

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...