Towarzystwo ubezpieczeń na życie MetLife poinformowało, że od początku roku prowadzi nową strategię. Zakłada ona ugruntowanie pozycji spółki na polskim rynku ubezpieczeniowym poprzez dojrzałe i dynamiczne podejście do tworzenia oferty. Pierwszym efektem realizacji zmienionej strategii jest niedawno wprowadzony do sprzedaży produkt „MetLife na Życie” (czytaj więcej: MetLife z nowym ubezpieczeniem na życie).
Artykuły powiązane

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe
Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona
Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...

SN: Choroba nie zawiesza biegu przedawnienia
Sąd Najwyższy w postanowieniu z 11 grudnia 2024 r. (sygn. akt III PSK 110/24) uznał, że choroba pracownika nie może być...