Towarzystwo ubezpieczeń na życie MetLife poinformowało, że od początku roku prowadzi nową strategię. Zakłada ona ugruntowanie pozycji spółki na polskim rynku ubezpieczeniowym poprzez dojrzałe i dynamiczne podejście do tworzenia oferty. Pierwszym efektem realizacji zmienionej strategii jest niedawno wprowadzony do sprzedaży produkt „MetLife na Życie” (czytaj więcej: MetLife z nowym ubezpieczeniem na życie).
Artykuły powiązane

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego
Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024
W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem
W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych.
Choć przych...