bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Merkury + – nowy portal sprzedażowy Generali

Merkury + – nowy portal sprzedażowy Generali

Dodano: 2016-09-08

W dniu 4 września 2016 r. wszyscy agenci, współpracujący z Generali, zostali włączeni do nowego systemu sprzedaży polis Merkury +. Narzędzie to ma wspierać agentów w procesie obsługi Klienta i być bardzo ważnym filarem sprzedaży w Generali. Dzięki niemu, współpraca z ubezpieczycielem ma być dla agentów łatwiejsza i bardziej efektywna.

– System został zaprojektowany wspólnie z agentami. Od samego początku brali oni czynny udział w pracach nad nowym portalem sprzedaży, począwszy od zgłaszania pomysłów, opiniowania przygotowanych makiet ekranów, aż po udział w pilocie produkcyjnym. Dlatego chciałbym podziękować agentom za uczestnictwo w budowie nowego portalu sprzedażowego Merkury + – mówi Adam Malinowski, Członek Zarządu Generali TU SA.

W nowym portalu ujednolicony został sposób zawierania polis. Wprowadzono 4 proste kroki sprzedażowe tj.: podanie danych do wyliczenia składki, wybór wariantu z zaproponowanych pakietów, uzupełnienie pozostałych danych potrzebnych do wystawienia polisy oraz podsumowanie oferty i wystawienie polisy.

Artykuły powiązane

Spotkanie z Polską Izbą Ubezpieczeń dotyczące projektu rekomendacji w zakresie dystrybucji ubezpieczeń

3 kwietnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego odbyły się rozmowy z przedstawicielami Polskiej Iz...

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe

Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona

Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...