bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Merkury + – nowy portal sprzedażowy Generali

Merkury + – nowy portal sprzedażowy Generali

Dodano: 2016-09-08

W dniu 4 września 2016 r. wszyscy agenci, współpracujący z Generali, zostali włączeni do nowego systemu sprzedaży polis Merkury +. Narzędzie to ma wspierać agentów w procesie obsługi Klienta i być bardzo ważnym filarem sprzedaży w Generali. Dzięki niemu, współpraca z ubezpieczycielem ma być dla agentów łatwiejsza i bardziej efektywna.

– System został zaprojektowany wspólnie z agentami. Od samego początku brali oni czynny udział w pracach nad nowym portalem sprzedaży, począwszy od zgłaszania pomysłów, opiniowania przygotowanych makiet ekranów, aż po udział w pilocie produkcyjnym. Dlatego chciałbym podziękować agentom za uczestnictwo w budowie nowego portalu sprzedażowego Merkury + – mówi Adam Malinowski, Członek Zarządu Generali TU SA.

W nowym portalu ujednolicony został sposób zawierania polis. Wprowadzono 4 proste kroki sprzedażowe tj.: podanie danych do wyliczenia składki, wybór wariantu z zaproponowanych pakietów, uzupełnienie pozostałych danych potrzebnych do wystawienia polisy oraz podsumowanie oferty i wystawienie polisy.

Artykuły powiązane

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem

W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych. Choć przych...